Korzyści

Dla Agentów pośrednictwa nieruchomości:

W obecnej chwili,  w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie, wirtualne wycieczki są jedną z najbardziej popularnych form marketingu stosowanych przez agencje pośrednictwa przy sprzedaży nieruchomości.  Spośród osób, które zakupiły nieruchomość, aż 92% uważa, że dodanie galerii zdjęć obiektu w Internecie było dla nich bardzo pomocne przy dokonywaniu wyboru. Gdy nieruchomość była prezentowana za pomocą wirtualnej wycieczki, jej oglądalność zwiększyła się o 58% w stosunku do prezentacji zdjęciowej i aż o 88% w stosunku do prezentacji tekstowej.

W USA ponad dwa miliony ludzi miesięcznie przegląda oferty nieruchomości w Internecie.   Przeciętny kupujący ogląda  około 75 ofert w okresie 30 dni, to daje w przybliżeniu ponad 150 milionów odsłon różnorodnych obiektów miesięcznie.  Zdecydowana większość z nich prezentowana jest za pomocą wirtualnych wycieczek.

Agent, dzieki prezentacji wizualnej w technologi VirtualTourVision ma możliwość przedstawienia obiektu potencjalnemu nabywcy 24h na dobe, 7 dni w tygodniu bez konieczności osobistego spotkania w danej nieruchomości. Jest to ogromna oszczędność czasu – na fizyczną prezentację na miejscu umawiają się tylko naprawdę zainteresowani klienci.  W przypadku obiektów, których bezpośrednia prezentacja jest utrudniona – są to np. biura czy gabinety lekarskie, w których odbywa sie normalna praca, zastosowanie wirtualnych wycieczek jest szczególnie przydatne. Technologia ta  pozwala pokazać potencjalnemu nabywcy wybraną nieruchomość w momencie dla niego wygodnym – przez Internet, tak, jakby był na miejscu. Dzieki temu zarówno klient-kupujący jak i klient -sprzedający są usatysfakcjonowani, a wiadomo, że zadowolony klient to doskonałe źródło poleceń.

Ponad 95% kupujących używa Internetu aby uzyskać niezbędne informacje przy zakupie nieruchomości. Nabywcy nieruchomości, którzy w swoich poszukiwaniach używają Internetu („Nabywcy Internetowi„), spędzają średnio trzy razy mniej czasu, aby zapoznać się z warunkami rynku i dostepnymi ofertami niż poszukujący metodami tradycyjnymi („Nabywcy Tradycyjni„). Dzięki temu, umawiając się z Agentem, wiedzą już jakim budżetem dysponują oraz w jakiej okolicy i jakiego typu nieruchomość jest dla nich interesująca. W związku z powyższym, Nabywcy Internetowemu podjęcie decyzji i dokonanie transakcji zajmuje trzy razy mniej czasu – Nabywcy Tradycyjni potrzebują spędzić z Agentem pośrednictwa nieruchomości ponad 300% czasu więcej! Tradycyjni Nabywcy fizycznie oglądają razem z Agentem zwykle dwa razy więcej nieruchomości niż Nabywcy Internetowi.

W USA i Kanadzie juz ponad 78% kupujących wyszukuje swojego Agenta przez Internet. Dodatkowo 98% Nabywców Internetowych stwierdza, że w przyszłości także będzie korzystać z tego medium,  a szczególnie cennymi informacjami są dla nich te przedstawione za pomocą wirtualnych prezentacji. Jeżeli chcesz wyprzedzić konkurencję i przygotować się na wzrost świadomości technologicznej swoich klientów, warto abyś już teraz zaczął wykorzystywać w swojej pracy technologię wirtualnych wycieczek.

Dodatkowo prezentacja w formie wirtualnej wycieczki może być wzbogacona o nagranie audio, prezentację planów obiektu 2D lub 3D oraz o film video – po bliższe informacje na ten temat zapraszamy do zakładki Pozostałe usługi.

Dla sprzedających nieruchomości:

Proces sprzedaży nieruchomości może być kosztowny, uciążliwy oraz wymagać dużego nakładu czasu.  Tradycyjne formy reklamy takie jak ogłoszenia w prasie, broszury czy banery uliczne docierają do ograniczonej grupy odbiorców oraz pozwalają im zapoznać się z nieruchomością tylko powierzchownie.  Dzięki zastosowaniu Internetu proces sprzedaży może być o wiele bardziej efektywny – szczególnie z wykorzystaniem technologii wirtualnych wycieczek.Ta forma promocji zdobyła sobie ogromną rzeszę zwolenników wśród sprzedających, nabywców i agentów nieruchomości w większości krajów rozwiniętych, gdyż pozwala na zaprezentowanie nieruchomość nieskończonej liczbie potencjalnych kupujących na całym świecie 24 godziny na dobe, 7 dni w tygodniu i jeśli potrzeba, 365 dni w roku. Dodatkowo nagranie audio lub opis dołączony do wirtualnej prezentacji pozwalają na precyzyjne podkreślenie atrakcyjnych atrybutów sprzedawanego obiektu. Dzięki zastosowaniu technologii wirtualnych wycieczek nie musisz spotykać się osobiście z każdym wstępnie zainteresowanym klientem, gdyż ma on możliwość obejrzenia nieruchomości on-line, tak jakby był w jej wnętrzu. Na fizyczną prezentację obiektu umówisz się tylko z naprawdę zainteresowanymi, potencjalnymi nabywcami. Dzięki temuTwoja nieruchomość zostanie sprzedana szybciej, oszczędzając Twój czas i pieniądze.

Dla potencjalnych kupujących:

Proces związany z szukaniem nieruchomości odpowiadającej wszelkim ustalonym kryteriom może być bardzo czasochłonny, szczególnie jeśli kupujący używa tradycyjnych metod szukania, takich jak np. przeglądanie ogłoszeń, czy jeżdżenie po wybranej okolicy.

Wirtualne wycieczki eliminują godziny  jeżdżenia i oglądania dziesiątek, a czasami nawet i setek obiektów, tym samym czyniąc proces poszukiwania dużo łatwiejszym i krótszym. Dzięki  multimedialnej prezentacji obiektu w Internecie możesz dokładnie obejrzeć daną nieruchomość, nawet oddaloną o setki kilometrów, tak jabyś tam był osobiście – bez konieczności długiej podróży. Dodatkowo możesz, bez specjalnego oprogramowania, wysłać wybraną  prezentację pocztą internetową, zapisać ją na dysku  lub przechować w pamięci przenośnej i pokazać ją rodzinie, przyjaciołom lub innym zainteresowanym osobom.

Dzięki prezentacji obiektów w technologi wirtualnych wycieczek możesz dokładnie zapoznać się z wybranymi ofertami kiedy chcesz (24h na dobę, 7 dni w tygodniu), z każdego miejsca w Polsce i na świecie i dopiero na tej podstawie zdecydować, które obejrzysz osobiście.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *